niedziela, 5 listopada 2017

Zadbaj o swoją czerń

Czerń jest podstawą mojej garderoby. Jest uniwersalna, wszystko do niej pasuje. Jest klasyczna, ale może być też zadziorna i buntownicza.
Czarne klasyki w mojej szafie to przede wszystkim spódnice, płaszcz, torebka, szpilki, dżinsy. Z tymi ostatnimi mam jednak nie lada problem. Spodnie pierze się stosunkowo często. Nie tak jak bieliznę czy koszule, ale jednak częściej niż kurtki i płaszcze. I tu pojawia się problem. Niezależnie od tego jak drogie kupię czarne dżinsy, one i tak po kilku praniach tracą kolor. Musiałabym wyrzucić spodnie zanim tak na prawdę się zużyją od noszenia.
I tu z pomocą przychodzi nam producent barwnika do tkanin Simplicol. 
Jak to działa? 
Barwnik Simplicol służy do przywracania koloru ubraniom poprzez równomierne farbowanie, a wszystko dzieje się podczas jednego cyklu prania w pralce.
Co otrzymujemy w zestawie?
Kupując Simplicol otrzymujemy zestaw dwóch produktów, które wkładamy do pralki wraz z odzieżą, którą chcemy zafarbować: buteleczkę z barwnikiem w płynie oraz saszetkę z proszkiem utrwalającym.
Postępując zgodnie z instrukcją włożyłam do pralki suche dżinsy i położyłam na nie odkręconą buteleczkę i otwartą saszetkę z proszkiem. Ustawiłam program "Syntetyki" (40 stopni) co u mnie oznacza dwugodzinne pranie. Ależ to było ekscytujące! Nie mogłam się doczekać efektu końcowego.
Po zakończeniu farbowania należy wyprać ubranie w proszku. Ja dodatkowo użyłam po raz pierwszy płynu Perwoll do czarnych tkanin. Na wszelki wypadek :)
Na zdjęciu starałam się uchwycić efekt przed i po.
Jestem zachwycona efektem! Dżinsy wyglądają jak nowe.
Jeśli macie ochotę wypróbować Simplicol, zapraszam do Rossmanna. Tam do 8 listopada można kupić barwnik w cenie 23,99 zł.

4 komentarze:

  1. A jaki jest stan pralki po całym zabiegu? Pytam ponieważ piorę w niej również ubranka dziecięce ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pranie po farbowaniu, o którym pisałam całkowicie załatwili sprawę. Nie zostały mi żadne resztki barwnika.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...