sobota, 11 listopada 2017

Projekt: powrót na studia!

Kilka tygodni temu wspominałam wam o podjętej przeze mnie dość spontanicznie decyzji o zapisaniu się na studia. W ubiegły weekend odbyły się pierwsze zajęcia, których nie mogłam się doczekać. Byłam bardzo ciekawa grupy, formy zajęć i tego jak sobie poradzę pierwszy raz studiując w trybie zaocznym i to po tak długiej przerwie.
Pierwszy weekend to blok tematyczny z zakresu komunikacji interpersonalnej czyli tak na prawdę chodziło o poznanie ludzi, nawiązanie znajomości. W końcu będziemy się widywać co dwa tygodnie przez prawie rok czasu. Z zaciekawieniem zauważyłam, że większość osób jest do mnie bardzo podobna jeśli chodzi o motywację. To ludzie kilka lat po studiach, którzy wylądowali w czasem zupełnie przypadkowej pracy i postanowili dokształcić się w kierunku z nią związanym.
Ja osobiście już nie mogę się doczekać pierwszych zajęć merytorycznych, które odbędą się za tydzień. Wtedy będę mogła stwierdzić czy wybrany kierunek spełnia moje oczekiwania.
Na ten moment na pewno mogę pochwalić postawę wykładowców, którzy zdają sobie sprawę, że to "tylko" studia podyplomowe, a każdy ze słuchaczy ma na co dzień milion zawodowych wyzwań i nie traktują nas jak niedouczoną młodzież. Taka postawa bowiem bardzo zraziła mnie na uczelni, na której robiłam magisterkę i to przez to właśnie trzy lata temu po obronie mówiłam sobie "never ever!", a tu proszę :)







Bardzo fajną opcją jest przesyłanie materiałów z zajęć drogą elektroniczną. Dodatkowo dwie z polecanych na pierwszych zajęciach książek już znalazły się w mojej biblioteczce :)
Póki co jestem bardzo zadowolona z mojej decyzji o rozwijaniu się i mam nadzieję, że tak samo będzie w czerwcu, po egzaminie kończącym. Trzymajcie kciuki, aby to wyzwanie przyniosło korzyści w postaci zmiany stanowiska :)

4 komentarze:

  1. Kciuki trzymam :)
    Sama myślę nad tym by dokształcić się w kierunku mojej obecnej pracy, jakiś marketing by się przydał :)
    W ogóle to bardzo fajne macie mieszkanko po remoncie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że taką formą studiów jest bardzo fajna właśnie dla osób jak my ;)
      A i dzięki, też mi się podoba :) choć to póki co jeden gotowy pokój.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie marynarki. Sama mam podobną w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, ja studiuje zaocznie dopiero drugi rok ;)
    bardzo ładna marynarka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...