piątek, 3 listopada 2017

Jesienne kwiaty

Niewiele mam ostatnio okazji do robienia zdjęć. Moja nowa praca wymaga dużego zaangażowania i poświęcam jej sporo energii. Popołudniami więc jestem zmęczona, pognieciona i nie w nastroju :)
Weekendy zaś były w większości deszczowe. W dodatku mam tymczasowo jakiś kryzys i coraz częściej staję przed szafą z pustką w głowie nie wiedząc co do czego dopasować. 
Ostatnio uznałam, że na jesień najlepiej sprawdzają się... warstwy. Chcąc pokazać tunikę w piękne jesienne kwiaty postawiłam na rozpięty płaszcz, ale pod spód założyłam dodatkowo lejący kardigan w pięknym odcieniu zieleni. Do tego jeden z dwóch ulubionych kapeluszy i mój najnowszy nabytek z drugiej ręki - bordową torebkę Mango kupioną za 5 zł.




 Tunika - Reserved
Płaszcz - Lidl
Kardigan - F&F
Spódnica - New Look
Botki - Badura
Torebka - Mango (sh)
Kapelusz - Reserved

4 komentarze:

  1. ale super zestaw, kapelusz, piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesień w Twoim wydaniu :) A skórzane botki to podstawa jesiennej garderoby :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam warstwy im więcej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...