poniedziałek, 18 września 2017

Kolor jesieni - szmaragdowy? | Najnowsza kolekcja Orsay

Jesienią przeważnie mam ochotę na całkowitą zmianę kolorystyczną garderoby. Letnie pastele zastępują kolory takie jak bordowy, brązowy i khaki. Z pewnością nie zabraknie u mnie również granatu i szarości. W tym roku jednak moją uwagę zwrócił jeszcze jeden kolor, o którym zapomniałam choć bardzo chętnie go nosiłam kilka lat temu.
Kolor szmaragdowy, morski. Zielony przechodzący w niebieski. Tej jesieni możemy odkryć go na nowo. Tak jak ja odkryłam na nowo Orsay. Od czasu zakupu sukienki studniówkowej i moje fascynacji tą marką minęło już kilka dobrych lat. Później przestałam zaglądać do sklepów tej marki. Orsay kojarzył mi się ze sztywnym biurowym lookiem. Okazuje się, że całkiem niesłusznie. W tym czasie wydaje mi się, że marka przeszła delikatną transformację dostosowując swój asortyment do szerszego grona odbiorców. Myślę, że idealnie obrazuje to podjęcie współpracy ze znaną blogerką Jessicą Mercedes. W jesiennym katalogu znajdziemy wiele młodzieżowych propozycji, ale również modnych klasyków z odrobiną nonszalancji.
Wracając do koloru szmaragdowego... dojrzałam go właśnie przechodząc obok witryny Orsay i zauroczył mnie na tyle, że musiałam wejść do środka :) Bardzo spodobało mi się połączenie tego koloru z granatem i pudrowym różem. Na pewno skuszę się na jakiś szmaragdowy element do mojej nowej biurowej garderoby. Może marynarkę o przedłużonym kroju?







7 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że to mój kolor. Jedyny odcień niebiesko-zielony, który toleruje moja skóra :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio też przerzuciłam się na orsay głównie ze względu na kroje bluzek których nie muszę wiecznie poprawiać, wszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten kolor, ale chyba nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...