piątek, 14 lipca 2017

Pudrowy róż i khaki

 Dziś w roli głównej moje jedyne spodnie. Nie licząc dżinsów, które ubieram średnio raz na dwa miesiące. Jeśli już ubieram latem jakieś spodnie to są to czarne haremki. Obecnie już chyba piąte w historii bloga. Niestety trochę się gniotą. Tym razem połączyłam je z pudrową koszulą i płaskimi butami, a dla komfortu dodałam kamizelkę, z której niestety, jak widzicie, jest taki sam gnieciuch. Bardzo podoba mi się połączenie różu i khaki. A wam?



Kamizelka - Reserved
Koszula - Szachownica
Spodnie - C&A
Baleriny - CCC
Torebka - Wittchen
Zegarek - Gino Rossi
Okulary - Greenpoint
Naszyjnik - Pepco

7 komentarzy:

  1. Fajne spodnie.Może pokażesz je w zestawieniu bez kamizelki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie u ciebie nie było. Fajny zestaw szczególnie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu narzutki, kamizelki itp. :) dla mnie super. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw. Bluzka bardzo mi się podoba i ta kamizelka ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie różu i khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, jak ładnie! <3

    Zapraszam do siebie na nowy wpis! :*
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...