środa, 12 lipca 2017

Na lato - tylko biała spódnica!

Biała spódnica to jedno z moich pierwszych skojarzeń, gdy myślę o letniej garderobie. Praktycznie nie wyobrażam sobie sezonu letniego bez przynajmniej jednej. Najlepiej by była rozkloszowana, miała kieszenie i nie gniotła się. Haftowana, w paski, koronkowa - obojętnie. Każda sprawdzi się na upalnie dni. Z czym taką nosić? Możliwości jest całe mnóstwo! Moje ulubione rozwiązanie to połączenie z dżinsem (również w wersji boho) - zawsze się sprawdza. Poniżej kilka inspiracji z Pinterest.













  




Na koniec kilka moich propozycji. 



8 komentarzy:

  1. lubię u innych, sama noszę ciemne, bo łapię plamy jak nikt inny :) W ogóle białe rzeczy szybko brudzę :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Pleśniak12 lipca 2017 21:04

    Super inspiracja. Mi się najbardziej podoba zestaw z jeansem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne inspiracje :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak,ja też w swojej szafie mam jedna biala spodnie..a moze dwie,heh e:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak biała spódnica to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 Ja mam jedną białą spodniczką w sumie nawet bardziej ecru ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...