sobota, 8 lipca 2017

INSTA MIX maj/czerwiec

Postanowiłam cofnąć się nieco w czasie i zebrać w jednym miejscu instagramowe zdjęcia z początku lata. Zapraszam!
 W maju i czerwcu udało nam się wybrać na kilka weekendowych wycieczek. Między innymi do Cieszyna na koncert Gospel. Spędziliśmy też wiele miłych chwil w naszych Katowicach (na rynku znów są palmy!) oraz u znajomych w Jastrzębiu-Zdroju z ich małym synkiem.
Odwiedziła nas rodzina przywożąc między innymi świeżutkie truskawki z własnego pola. Przerobiłam je na koktajl i mus do sernika na zimno. Pyszności :)
Podobnie sprawa się miała w przypadku szparagów, które tak na prawdę dopiero w tym sezonie odkryłam. Mam już na koncie szparagi zapiekane w naleśniku pod beszamelem, zapiekankę makaronową i risotto z kurczakiem.


 Jednym z moich nowych odkryć jest lemoniada mango. Niebo w gębie. Mam zamiar wybrać się na nią ponownie z siostrą po jej obronie. Moja mała siostrzyczka będzie panią magister. Szok i niedowierzanie :)





Więcej na moim profilu: instagram.com/corbastyle

4 komentarze:

  1. Smothie, arbuzy truskawki mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. lemoniada mango? No to kusisz ;)
    U mnie pogoda paskudna, zero lata, ciągle leje, albo wieje:(
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia:) Owoce uwielbiam:)
    https://ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo świetnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...