poniedziałek, 19 czerwca 2017

Weekendowy letni zestaw

 Uwielbiam takie letnie dni, gdy jest umiarkowanie ciepło. Niezbyt upalnie, w sam raz na spacer. Na taką okazję idealnie nadaje się zestaw, który wam dziś prezentuję. Białe letnie spódnice uwielbiam i przy takiej aurze mogłabym je nosić na okrągło (o czym zresztą przekonacie się obserwując bloga). Po raz kolejny postawiłam na dżinsową koszulę, którą już obiecałam wyrzucić bo jest za duża i troszkę podniszczona, ale nie znalazłam jeszcze godnej następczyni. Związałam ją w pasie co jest moim ulubionym trikiem modowym. Do tego zwykły t-shirt i buty, w których jest mi wygodnie jak w kapciach. Złośliwiec powiedziałby, że tak właśnie wyglądają, ale ja się tym nie przejmuję. Urzekł mnie ich srebrny połyskujący kolor, którego niestety zdjęcie nie oddaje.



Koszula - Medicine
Spódnica, t-shirt, naszyjnik - allegro.pl
Torebka - Deichmann
Buty - nn
Zegarek - Daniel Wellington
Okulary - Sinsay

3 komentarze:

  1. bardzo lubię taką pogodę jak dziś, czyli 28 stopni, słońce, lekki wiaterek, można żyć :)
    Uwielbiam letnie, wygodne spódnice:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie letnie stylizacje :) ładnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...