niedziela, 25 czerwca 2017

Summer in the city

Dziś mój wakacyjny klasyk. Biała spódnica i wiązana koszula. Czuje się w takim zestawie najlepiej. Dodatkowo przekonałam się do trampek i kupiłam sobie oryginalne Conversy. Niestety podobnie jak w przypadku poprzednich, tanich, muszę je trochę rozchodzić. Nigdy nie nosiłam tego typu obuwia będąc nastolatką. Jedyny egzemplarz "schodziłam do zera" w Nowym Jorku :) Długie spacery nie były zbyt przyjemne. Po całym dniu strasznie bolały mnie stopy i gdyby nie to, że były to moje ostatnie buty, wyrzuciłabym je do kosza na lotnisku. A że był to model za kostkę, pani celnik kazała mi je zdjąć przy odprawie. Takie przepisy. Miałam ochotę powiedzieć jej, że robi to na własną odpowiedzialność. Nieprzepuszczające powietrza trampki po całym dniu pieszego zwiedzania? Powodzenia :)
Te białe na szczęście zachowują się zupełnie inaczej. Są dopasowane do stopy i myślę, że to dzięki temu są tak wygodne. Do tego model i kolor są bardziej uniwersalne, a odkąd przekonałam się do noszenia ich do spódnicy, wybieram taki zestaw praktycznie co weekend.


Koszula, spódnica - allegro.pl
Torebka - Deichmann
Kurtka - Dorothy Perkins
Trampki - Converse

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się piękna torebka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Pleśniak25 czerwca 2017 12:35

    Prezentujesz się bardzo, bardzo korzystnie :-) ja będę odgapiac :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna koszula :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, też mam kilka par Conversów i również nie mam im nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...