czwartek, 22 czerwca 2017

Sukienka khaki

 Dzisiejszy zestaw to przede wszystkim dwa nowe nabytki - rzeczy poszukiwane, można powiedzieć, od wielu lat. Czarne płaskie sandały. Porzuciłam już wszelką nadzieję, że uda mi się znaleźć wygodne i ładne skórzane sandały, które nie będą mnie obcierać. Od kilku sezonów moje poszukiwania kończyły się fiaskiem. Aż tu całkiem przypadkiem podczas zakupów w CCC na wysokości mojego wzroku znalazły się czarne sandałki na niewielkim obcasie w tym samym kolorze. Nawet nie wyobrażacie sobie mojej irytacji, gdy widzę ładne sandały, podnoszę je, i okazuje się, że podeszwa jest beżowa, albo (o zgrozo!) biała. Niestety w sklepie nie było mojego rozmiaru, ale przemiła pani sprawdziła, że ostatnia para czeka na mnie w sąsiedniej galerii. Ciekawe, bo byłam tam dzień wcześniej i takich nie widziałam. Na miejscu okazało się, że były na najniższej półce, w ciasnej alejce. Jak to wiele zależy od ekspozycji produktu :)
A wydawało mi się, że przejrzałam absolutnie wszystko. Sandały okazały się wygodne (te całkiem płaskie są dla mnie porażką), są lekkie i mają dość grube paski czyli wszystko o co mi chodziło. A do tego zapinają się trochę poniżej kostki, czyli nie odcinają nogi jakoś drastycznie jak na czarne buty. Mam nadzieję, że będą mi służyć przez lata.
Ależ się rozpisałam o butach, a przecież głównie chodzi o sukienkę. Z jednej strony fajnie było w końcu znaleźć tę wymarzoną rozkloszowaną w kolorze khaki, z drugiej... kurcze te dodatkowe pięć centymetrów długości na prawdę poprawiłoby mi humor. Dlatego mam co do niej mieszane uczucia. Jeszcze nie wiem czy jej nie odstąpić mamie :)



Sukienka - Camaieu (allegro.pl)
Sandały - CCC
Torebka - CCC
Okulary - Carry

4 komentarze:

  1. lubię ten kolor khaki ;) Muszę też sobie kupić sandały czarne ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że sukienka odrobinę przyciasna. Ogólnie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, absolutnie nie jest przyciasna ;)moze ten kroj sprawia takie wrażenie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...