środa, 28 czerwca 2017

Pod palmami #3

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo podobna do poprzednio pokazywanej. Chodziło przede wszystkim o wygodę. Tak, zestaw ze spódnicą może być wygodny :)
Już tak mam, że gdy znajdę letnią spódnicę o odpowiedniej długości, nie waham się zbyt długo. Na prawdę nie jest łatwo na taką natrafić. A już na pewno nie spodziewałam się takiej w Mohito, gdzie wszystko (!) jest na mnie za krótkie. A tu proszę, taka niespodzianka. Do spódnicy dobrałam biały top Mango z fajnym wiązaniem. Następnym razem pokażę go w całości - pod wiązaniem jest jeszcze sporo materiału i całość wygląda bardzo stylowo.
Całości nadałam bardziej codziennego charakteru poprzez dodanie sportowych butów i dżinsowej katany.



Bluzka - Mango
Kurtka - Dorothy Perkins
Spódnica - Mohito
Trampki - Converse
Torba - Deichmann
Zegarek - Daniel Wellington

6 komentarzy:

  1. ale świetny zestaw, spódnica naprawdę piękna :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie założyła takiej spódniczki, ale ty w niej wyglądasz idealnie!!! Super :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...