niedziela, 4 czerwca 2017

Brudny róż

Dziś zestaw z tą samą spódniczką co poprzednio, tym razem w towarzystwie koloru, który z braku innego określenia nazwę "brudnym" różem.
Wszystko zaczęło się od gumowych balerinek, które przyciągnęły moją uwagę w sklepie. Zeszłoroczne z Biedronki okazały się porażką totalną, Zaxy, na które polowałam natomiast wydają się być tylko dla kobiet ze szczupłymi stopami. Te, które mam na sobie okazały się idealne. Pełne, noga się z nich nie "wylewa", guma jest matowa i dość elastyczna co moim zdaniem minimalizuje ryzyko otarcia. Wybrałam je na piątkowy luźny dzień w pracy, gdy okazało się, że mam bluzkę w identycznym kolorze.
Zdjęcia robione pod wieczór, więc niestety jestem już trochę pognieciona i zmęczona ;) Ale zestaw i tak mi się podoba.



 Bluzka - F&F
Spódniczka - allegro.pl
Sweterek - outlet Calliope
Torebka - Manzana
Baleriny - CCC
Zegarek - Reserved

6 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka :*
    Miłej niedzieli kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z gumowych balerinek już się wyleczyłam, bluzeczka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka Aniu, kocham wszystko co haftowane.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...