wtorek, 30 maja 2017

So last season

Moja zeszłoroczna ulubiona stylizacja w końcu doczekała się blogowej premiery. To zestaw, który bardzo lubiłam nosić zeszłego lata, ale nigdy nie było okazji do zrobienia zdjęć. Ani podczas pierwszego dnia See Bloggers 2016, ani po pracy z powodu burzy. Warto jednak było czekać, gdyż w tym roku wymieniłam spódniczkę i narzutkę na mniejsze i zestaw prezentuje się jeszcze lepiej.
Spódniczkę wylicytowałam na allegro.pl. Udało mi się znaleźć odpowiednik spódniczki sprzed trzech lat, którą niepotrzebnie sprzedałam, gdy przytyłam. I choć ktoś prawdopodobnie pozbył się jej, bo bardzo się gniecie, to i tak ją lubię. Do tego sandałki - mój zeszłoroczny hit. Mam nadzieję, że w tym roku również będę miała wiele okazji by je założyć.


Narzutka - ubrani.com.pl
Bluzka - Letycja
Spódniczka - allegro.pl
Torebka - Manzana
Sandałki - DeeZee
Zegarek - Reserved

7 komentarzy:

  1. Anna Pleśniak30 maja 2017 20:03

    Świetne, wiosenne wydanie :-) buty są genialne. Dawno je zamawialas?

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest bardzo ładna, podobają mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio polowałam na podobną spódnicę i kupiłam piękną, ażurową w mango, też muszę pokazać ją na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie. Muszę zajrzeć do Mango;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...