sobota, 27 maja 2017

Pastelowa stylizacja ze sportowymi butami

 Moja faza na sportowe obuwie nadal trwa. Tym razem zaryzykowałam zestaw z butami zazwyczaj wykorzystywanymi do nordic walking, sporadycznie do biegania :)
Myślę, że wyszło całkiem fajnie. Czułam się dość swobodnie, ale elegancko. Wybrałam połączenie pudrowego różu z miętową narzutką, którą zdecydowanie za rzadko noszę. Pewnie dlatego, że kupiłam ją w listopadzie zeszłego roku i dotąd nie było na tyle ciepło by ją założyć bez płaszcza.
Jeśli również macie ochotę na wygodną stylizację ze sportowymi butami polecam ten odcinek z serii filmików Ani z bloga fashionable.com.pl oraz... Pinterest :)



Narzutka - Only
T-shirt - Reserved
Jeansy - F&F
Torba - Reserved
Buty - deezee.pl
Okulary - Sinsay
Naszyjnik - Sinsay
Zegarek - Reserved

10 komentarzy:

  1. Piękna jest ta narzutka
    Bardzo podoba mi się ten look, pasują Ci pastele

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kolory, takie pastele bardzo lubię :) I buty też fajne i wygodne ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połaczenie! Miętowy kolorek bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połaczenie! Miętowy kolorek bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna Pleśniak28 maja 2017 12:42

    Bardzo fajnie się rozwijasz :-) w sportowych zestawach wyglądasz naprawdę młodziutko. Lubię tu zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo fajny look Aniu, to ta narzutka którą kupiłaś w Częstochowie prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :) Świetna ta narzutka :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...