niedziela, 14 maja 2017

Musztarda w wersji łagodnej

Dziś na blogu ponownie musztardowa koszula. I znów wydaje mi się, że aparat nie uchwycił dobrze jej niesamowitego koloru.
Tym razem zestawiłam ją z granatem. Ponownie, spódnica i torebka są przeze mnie używane bardzo często, nie wiem jak to się stało, że nie trafiają na bloga :)
Tę pierwszą lubię za odpowiednią długość i rozcięcia po bokach (a nie z tyłu), drugą natomiast za wygodę użytkowania. Na to wszystko narzuciłam poncho, gdyż jeszcze niestety było za zimno na chodzenie bez okrycia. Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.





Koszula - outlet Calliope
Spódnica - Monnari
Poncho - Reserved
Torebka - Wittchen
Botki - H&M

9 komentarzy:

  1. Anna Pleśniak14 maja 2017 12:42

    Bez i granat to bardzo eleganckie połączenie. Czy jesteś zadowolona z tej Lidlowej torebki? Też się zastanawiam. Od czasu do czasu się pojawiają. Ale to skóra i tania pewnie nie była.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten zestaw, koszulę polubiłam od razu :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam granat:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. TA koszula idealnie współgra z granatem!!!! Ja CI Aniu zazdroszczę, mnie się ten kolor (musztardowy) szalenie podoba, na kimś. Sama nie mogę jakoś trafić w taki odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Na dniach jade do Outlet Center w Białymstoku mam nadzięję, że znajde tam podobna koszule w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, podobają mi się botki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...