niedziela, 21 maja 2017

Kraciasta bluzka z haftem

Nie potrafiłam się odnaleźć w tym całym szale na koszule z haftem trwającym od zeszłego roku. Wiele rzeczy mi się podobało, ale zdecydowanie nie ich cena. Teraz ten trend trochę mi się przejadł. Wciąż każda sieciówka oferuje przynajmniej jeden model koszuli w prążki z kwiatowym wzorem, ale opatrzyły mi się na tyle, że już raczej nie kupię. Inaczej było z koszulą, którą dziś wam prezentuję. Jej zakup zdecydowanie nie wpisuje się w ideę slow fashion, której staram się trzymać, gdyż w oczekiwaniu na spóźniony pociąg błądziłam po galerii handlowej i natrafiłam na tę bluzkę całkiem przypadkiem. W dodatku była o wiele za droga, a haft i falbanki robią z niej ciuszek jedno sezonowy, ale bardzo spodobało mi się to, jak na mnie leży. Chociaż niekoniecznie w prezentowanej stylizacji. W lustrze tradycyjnie wyglądałam lepiej niż na zdjęciach :)
Chciałam wam jednak pokazać tę stylizację dodatkowo z powodu butów.
Na mojej wiosennej liście must have znalazły się skórzane czółenka. Nie znalazłam takich na niskim obcasie, ale baleriny też okazały się całkiem fajne. Przede wszystkim są dobrze skrojone, "pełne" i nigdzie mnie nie uciskają. Idealnie sprawdzają się do codziennych biurowych stylizacji. W drodze do pracy pokonuję w nich całkiem sporą odległość, a w biurze, jeśli mam ochotę, zamieniam je na szpilki. Na pewno warto było zainwestować w coś porządnego. Na dole wpisu podaję link do sprzedawcy.


 Bluzka - House
Spódnica - Reserved
Torebka - CCC
Baleriny - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam kratę gingham:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ta bluzka, udany zakup:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się hafty bardzo podobają ale nie znalazłam jeszcze dla siebie czegoś co by mnie aż tak zauroczyło ;) podoba mi się ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja CI się nie dziwię Aniu, też bym się w tej koszuli zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula rzeczywiscie odbiega od tej calej reszty, cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zestawienie khaki + kratka, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwowałam tą bluzkę, jest boska !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...