wtorek, 16 maja 2017

Just ordinary everyday outfit #18

 Ostatnio coraz częściej sięgam po sportowe obuwie, nie rezygnując ze spódnicy. Szczególnie w weekendy. W pracy na co dzień chodzę w butach na obcasie, choć właściwie nie ma u nas ścisłego dress code. Po prostu lubię czuć się elegancko. Zauważyłam jednak, że wiele moich współpracowników, i to wcale nie tylko tych w wielu 20+ czy 30+, decyduje się na sportowe obuwie na przykład do marynarki i ładnej bluzki. I choć nie jestem jeszcze na tym etapie by nosić sukienkę i Adidasy, to w dni wolne chętnie wskakuję w trampki. Nie posiadałam takowych w liceum, to teraz nadrabiam :) Do tego jedna z ulubionych spódnic, która jest ze mną już trzeci rok i luźna koszula zawiązana w mój ulubiony sposób.



 Koszula - Hollister
Spódnica - F&F
Kardigan - Modoo
Torebka - Reserved
Zegarek - Daniel Wellington
Buty - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Fajny, luzacki zestaw. Na plus. Spódnica <3 Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna spódnica no i ta krata - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna spódnica no i ta krata - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, podoba mi się koszula :) ja jeszcze swoich trampek nie mam ale też już się powoli przymierzam do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna Pleśniak17 maja 2017 12:43

    Świetnie wyglądasz w luźnych zestawach :-) ten akurat bardzo przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...