wtorek, 9 maja 2017

Granatowy zestaw

 Dziś czas na bardzo wygodny zestaw z wiosenną spódnicą w granatowe kwiaty i fantastyczną koszulą z Lidla. Mam taką samą białą i obie są świetne. Łatwo się prasują, kolor po kilku praniach nadal idealny no i są bardzo przyjemne w noszeniu. Do tego najwygodniejsza torebka jaką miałam. Trochę podobna do modeli z Lidla właśnie i to jest jej największym minusem, ale uwielbiam ją za to, że zawsze wszystko mogę w niej znaleźć. Ten sam zestaw połączony z marynarką i czółenkami na szpilce idealne sprawdził się do pracy.



Koszula - Lidl
Spódnica - Orsay
Kurtka - House
Torebka - Wittchen
Czółenka - Level F

9 komentarzy:

  1. przyjemny zestaw :) Na razie u mnie za zimno na taki, wciąż zimowa kurtka rządzi :(
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie strzal w 10tkę! :) Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie strzal w 10tkę! :) Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest świetna, poszukuję czegoś w tym stylu... nie podobają mi się jednak tego typu buty, zdaję sobie sprawę, że są meega wygodne itp., ale jak dla mnie za babcine ;p Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka mi się bardzo podoba, chociaż osobiście nie przepadam za takimi sztywnymi modelami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zestawy, idealnie grające ze sobą kolory :) spódniczka jest super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...