środa, 19 kwietnia 2017

Ulubieniec kwietnia

 Pudrowy róż to zdecydowanie mój kolor, bardzo dobrze się w nim czuję. W zeszłym roku udało mi się kupić świetną koszulę w tym kolorze w Szachownicy. To polska sieć sklepów stacjonarnych (zlokalizowanych głównie na południu kraju) i sklep internetowy z tanią odzieżą. Zapłaciłam za koszulę 39 zł i jestem bardzo z niej zadowolona. Co prawda do sztuczny materiał, więc miałam duże wątpliwości. Okazało się jednak, że czuję się w niej komfortowo, nie gniecie się i nie psuje w praniu. Lubię łączyć ją ze złotą biżuterią. Tym razem dla kontrastu dla jej zwiewnego charakteru, założyłam na wierzch "mocną" skórzaną kurtkę. Tego typu zestaw z rozkloszowaną spódnicą jest jednym z moich ulubionych (przy tym kroju spódnicy bowiem płaszcz się nie sprawdza). Ze względu na dużą ilość złotych łańcuszków, zrezygnowałam z większej ilości biżuterii.





Bluzka - Szachownica
Spódnica - outlet Calliope
Kurtka - House
Buty - DeeZee
Torebka - CCC
Naszyjnik - Pepco

8 komentarzy:

  1. Na taką koszulę też poluję ostatnio ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna stylizacja! Idealnie dobrane rzeczy! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak uwielbiam te kolor, a tak jest mi w nim źle... ;/ już miałam do niego tyle podejść... Ty wyglądasz super :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co raz bardziej podobają mi się twoje zestawy, koszula jest świetna i ta spódnica też <3 dawno ją kupowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) koszulę i spódnicę kupiłam jesienią zeszłego roku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...