wtorek, 11 kwietnia 2017

Szara sukienka

 Zrobiłam coś, czego raczej nie robię. Kupiłam sukienkę odsłaniającą kolana. Był to całkowity przypadek, gdyż strona, na której ją zamówiłam oferuje większość modeli w dwóch długościach. To miała być ta dłuższa opcja. I jest, a ja wcale nie jestem szczególnie wysoka :) 
Jednak krój sukienki sprawia, że cała jej długość gdzieś się "gubi", Miałam wątpliwości gdyż, no nie oszukujmy się, jeszcze daleko mi do szczupłej sylwetki. W dodatku mam nieproporcjonalne uda, które u mnie wykluczają wszelkie opcje mini. Tymczasem usłyszałam tak wiele komplementów pod adresem tej sukienki, że byłam w szoku. Zapewne najlepiej prezentuje się w pełnej okazałości, bez okrycia. Na to przyjdzie jeszcze czas. Tymczasem zapraszam na zestaw z czarną ramoneską i ciepłym szalem, bo wiosna nas na chwilę opuściła.



Sukienka - vubu.pl
Kurtka - House
Szal - H&M
Torba - Wittchen
Botki - House

10 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie sukienki :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz szczuplo :-) inwestuj w sukienki przed kolano;-) już nie bądź taka krytyczna wobec swojej figury;-) świetnie się prezentujesz! Bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nio powiem Ci, ze w takiej sukience jest Ci świetnie, szal tu idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś szczupła... nie oszukuje Cię :) Stylizacja na plus. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super :) Podoba nam się :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Wyglądasz dobrze w takiej długości, wiec nie krępuj się i częściej kupuj takie długości:)
    Piękny szal!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Wyglądasz dobrze w takiej długości, wiec nie krępuj się i częściej kupuj takie długości:)
    Piękny szal!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie sukienki :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...