wtorek, 4 kwietnia 2017

Prawie czerwona spódnica

 Wymyśliłam sobie ten zestaw jakiś czas temu i czekałam na ładną pogodę by móc go "zrealizować" bez zakładania kurtki. Okazja nadarzyła się w zeszłą niedzielę. Było cudownie. Wiosennie, optymistycznie, na luzie. Dla mnie właśnie taki zestaw z rozkloszowaną spódniczką jest w kategorii "na luzie" choć pewnie większość ludzi tak tego nie widzi.
Początkowo chciałam ubrać inną spódnicę, ale okazała się... za duża! Ach ta mieszanka uczuć, gdy jednocześnie cieszysz się z utraty wagi i żałujesz, że nie możesz już nosić swoich ulubionych ubrań. Spódnica (w stylizacji tutaj) i jej chabrowa siostra na pewno lądują na liście ubrań do zwężenia, bo mimo upływu czasu, nadal są w dobrym stanie. Ja zaś na szybko wygrzebałam z szafy nowszy nabytek tej samej marki - bladą spódnicę z ciekawym krzyżowaniem materiału w talii. Wydaje mi się, że w rzeczywistości jej kolor jest mniej intensywny i to właśnie czyni ją wyjątkową.




 Spódnica - Top Secret
Koszula - Medicine
Szal - nn
Torebka - CCC
Buty - Level F
Zegarek - eButik.pl
Bransoletka - YES

13 komentarzy:

  1. Bardziej od spódnicy podoba mi się koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOw, schudłaś ANiu koncertowo! Ja ostatnio kupuję same czerwone ubrania lub z dodatkiem czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie spódnicy z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anna Pleśniak5 kwietnia 2017 09:01

    Rzeczywiście wychudlas :-) zestaw bardzo mi się podoba. Zdjelabym tylko szaliczek, bo zasłania mi ta ciekawa koszule. Ogólnie też uważam,że taka spódnica jest luźna i wygodna. Wszystko na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci ładnie w takim zestawie :)
    ja uwielbiam spódnice

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie! a spódnica ma piękny kolor - taki nieoczywisty

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wiosennie już u Ciebie! :) ♥
    Pięknego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tych kolorach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna spódnica, kolor świetny :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...