sobota, 22 kwietnia 2017

Powrót zimy?

 Nie tak miał wyglądać kwiecień, na który tak czekałam. Pochowałam wszystkie ciepłe szaliki i zimowe kozaki, a tu taka niespodzianka. Na szczęście śnieg już stopniał, przyszły tydzień zapowiada się całkiem znośnie więc sprawdzą się takie "przejściowe" zestawy jak ten. Moja jedyna bluza, nieuczesane włosy i torebka z kolekcji Young. Tylko tyle i aż tyle. Wyszło jakoś tak... inaczej :)



Bluza - H&M
Spódnica - outlet Calliope
Kurtka - Reserved
Botki - kupbuty.com
Torebka - Wittchen
Szal - Top Secret

16 komentarzy:

  1. Świetna fryzurka, pięknie wyglądasz ;)
    Ja musiałam kozaczki krótkie przynieść z piwnicy, u mnie cały tydzień maksymalnie było 5 stopni w adidasach nieźle zmarzłam:(
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wracałam się bo zimowe buty co jeszcze tydzień wczesniej wydawało mi się czystą abstrakcją.

      Usuń
  2. O widzę, że ostatnio bardzo polubiłaś spódniczki :)
    Kurteczka świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio? U mnie na blogu prawie wyłącznie spódnice ;)

      Usuń
  3. ciekawa stylizacja

    http://iamemilia.blog.pl/przyjazn/#comments

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie desenie biało-czarne. Bardzo mi się to podoba, ale wyglądam w tej kolorystyce tak fatalnie... Tobie bardzo ładnie, inna karnacja. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz :) też już miałam pochowane zimowe kurtki i buty i musiałam sie z nimi przerosić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jest Ci w takich włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a to zwykły efekt lenistwa :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, kurteczka jest świetna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez wszystkie rzeczy wyniosłam, a tu taki psikus, pogoda płata nam figle, niestety :)
    Cudnie wyglądasz ❤ sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie szukam takiej spódnicy o takiej długości! Świetnie wyglądasz: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Spódnicę niełatwo było znaleźć. Strasznie brakuje mi w sieciówkach takich o długości równo z kolanem właśnie.

      Usuń
  10. też się już nie spodziewałam takiego zimna, u mnie dziś padał śnieg!
    śliczna spódniczka, bardzo mi przypadła do gustu <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie też już wszystkie zimowe rzeczy wywiozłam, a tu taka niespodzianka. No i marznę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...