niedziela, 30 kwietnia 2017

Musztarda w wersji na ostro

 Noszę tę musztardową koszulę stosunkowo często więc to aż dziwne, że jeszcze nie pojawiła się na blogu. Zimą niestety w pracy musiałam ją ukrywać pod marynarką czy swetrem. A mam na nią tak wiele pomysłów. Mam nadzieję, że teraz w końcu będę mogła zaszaleć. W rzeczywistości kolor jest ciemniejszy i "brudniejszy", nie taki żółty. W tym wypadku zestawiłam ją "na ostro" czyli z ramoneską, skórą i kolcami. Wybrałam szare botki bo większość zimy przechodziłam w czarnych i już nie mogę na nie patrzeć :) Maj za pasem, myślałam, że o tej porze będę chodzić z sandałkach!




Koszula - outlet Calliope
Spódnica - outlet Calliope
Ramoneska - Stradivarius
Botki - Reserved
Torebka - Butik
Naszyjnik - H&M
Zegarek - Reserved

7 komentarzy:

  1. Ale fajna koszula, świetna :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest piękna, a ty coraz chudsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest bardzo ładna, nie myślisz żeby nosić troszkę krótszych spódniczek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie i często piszę o tym dlaczego ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...