piątek, 14 kwietnia 2017

Moda z Lidla #2

 Mój ulubiony zestaw to rozkloszowana spódnica i koszula. W tym wypadku spódnica jest "skórzana", a koszula wiąże się na piękną kokardę pod szyją. Obie te rzeczy kupiłam w Lidlu. Nie jeżdżę już na czwartkowe polowania do tego sklepu, gdy tylko pojawi się nowa gazetka, ale lubię przeglądać kosze z rzeczami przecenionymi. Czasem warto poczekać. Łącznie zapłaciłam za te dwie rzeczy mniej niż 60 zł. Co prawda spódnicę trudno doprasować po jej długim leżeniu w wyprzedażowym koszu, a i nie zawsze można znaleźć swój rozmiar, ale nic nie zastąpi tego uczucia, gdy wygrzebiecie z samego dna spódnicę za 29,99 zł! :)
Wybaczcie moje miny, wcale nie byłam obrażona. No, może na wiatr :)


 
Koszula, spódnica - Lidl / Kurtka - House / Botki - kupbuty.com / Torebka - CCC

9 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Kolor spódniczki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna to spódniczka ;) I cena, genialna :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja :)
    http://wnaszymstylu4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka mega i jeszcze za taką cenę XD Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama się zastanawiałam nad tą koszula i teraz patrząc, żałuję! Naprawdę świetnie wyglądasz. Dla mnie petarda ;-) ps. Jesteś coraz chudsza, widać ze zdjęcia na zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w takiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...