środa, 26 kwietnia 2017

Just ordinary everyday outfit #17

 Dziś w zimnych barwach :) Dobrze czuję się w szarościach, choć może do mojej karnacji bardziej pasują beże. Ale nie założyłam nic czarnego, a to sukces :) Ot, taki zwyczajny weekendowy zestaw. Bez strojenia się, układanych loków i makijażu pod bloga. Ktoś kiedyś zarzucił mi, że mam pogniecione ubrania. To nie jest magazyn modowy, a ja w tych ubraniach zwyczajnie CHODZĘ na co dzień. Niektóre materiały się gniotą, tak już w z nimi jest :)

 


Koszula - C&A
Spodnie - F&F
Kamizelka - Reserved
Torebka - allegro.pl
Botki - Reserved

13 komentarzy:

  1. Fajna torebka :) inna niż wszystkie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebka :) inna niż wszystkie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Uwielbiam szary, niebieski i błękit - razem zestawione te kolory wyglądają genialnie! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam identyczną torebkę tylko w kolorze khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentujesz :-) bardzo dobrze wyglądasz w takich naturalnych włosach, chyba lepiej niż w wyprostowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torebka i koszula, buty zresztą też:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny zestaw, kamizelka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są świetne, bardzo ładnie jest Ci w nich :) cały look bardzo podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogniecione ubrania, o matko :D Jestem ciekawa czy ta osoba wygląda nienagannie po całym dniu w pracy? Prasowanie koszul to syzyfowa praca - po 5 minutach od założenia już są wygniecione, a nie każdy nosi w torebce steammastera, żeby do zdjęć nie mieć ani zagięcia.

    Wyglądasz świetnie, połączenie bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...