niedziela, 2 kwietnia 2017

Just ordinary everyday outfit #16

Bardzo rzadko noszę dżinsy. Nawet w dni wolne od pracy, do której ubieram się elegancko. Mam zawsze jedną parę czarnych i zwykłe granatowe, często z szeroką nogawką. Niedawno jednak skusiłam się na coś, co zawsze było moim sekretnym marzeniem - szare rurki :)
O dziesięć kilogramów za wcześnie? Możliwe! Ale o dziwo bardzo dobrze czułam się w takim luźnym weekendowym zestawie. W połączeniu z pierwszą tak ciepłą sobotą w tym roku wyszło bardzo... wakacyjnie. Śmiałam się, że czuję się jak na wycieczce (z reguły tylko wtedy zakładam spodnie), a to zwyczajnie nasze Katowice w tle :)




 


Narzutka - Reserved
Spodnie - F&F
Bluzka - eButik.pl
Torba - Reserved
Botki - DeeZee
Zegarek - Reserved
Okulary - George (ubrani.com.pl)

11 komentarzy:

  1. super jest Ci w takich spodniach, ja też sporadycznie noszę jeansy ale za to własnie noszę spodnie materiałowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj przedreptalam całą Silesie w poszukiwaniu wygodnych materialowych spodni na wiosnę i lato i nic :'(

      Usuń
  2. Nie, na pewno nie o 10 kilo za wcześnie! :) Dziewczyno, ja się pytam, jak możesz żyć bez rurek? XD W mojej szafie to podstawa, a też nie jestem supermodelką :) Świetny look. Najbardziej urzekły mnie buty. Uwielbiam, gdy w stylizacjach przemyka gdzieś boho. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos sobie radzę w życiu bez rurek ;) moja biurowa praca na szczęście pozwala mi na chodzenie na co dzień w spódnicy wiec dla mnie na odwrót - to założenie dżinsów jest okazją :)
      A buty uwielbiam choc jakos stylu boho sensu stricte nie jestem miłośniczką :)

      Usuń
  3. wyglądasz świetnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dżinsowa narzutka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...