poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Chevron top & quilted jacket

 Niejednokrotnie podkreślałam, że jestem fanką koloru khaki. W dodatku dobrze się czuję w ramoneskach i odpowiada mi trend na pikowane kurtki - to wszystko znalazłam całkiem niechcący w Reserved :) Kurtka wpadła mi w oko od pierwszego wejrzenia. Przeczekałam jednak tydzień i kupiłam dopiero, gdy przemyślałam wszystkie "za" i "przeciw". Tych pierwszych, jak widać, okazało się być więcej :)


 Kurtka - Reserved
Top - Atmosphere
Spodnie - C&A
Torebka - Wittchen
Buty - deezee.pl
Naszyjnik - Kik
Zegarek - eButik.pl

10 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Zabójcze spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, dobrze Ci w khaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na plus. Nie mam się do czego przyczepić. Podoba mi się. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, piękna kurteczka :) Noś często:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz :) kurtka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka cudowna ;)
    Pozdrawiam!

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mierzyłam tej kurtki ale bardzo podobała mi się , ale obawialam się jej długości. Ale wygląda rewelacyjnie, pasuje Ci ten kolor !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...