poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Bad hair day?

Chociaż nie miewam dnia brzydkich włosów, to jakoś ostatnio nie mam ochoty na ich misterne układanie czy prostowanie. Ostatni tydzień był bardzo wietrzny, a do tego na zmianę deszcz, śnieg i grad. Wszystkie moje wysiłki jeśli chodzi o fryzurę szły na marne. Pozwalam więc im się swobodnie falować, a i z czapką się trzeba było przeprosić. Zwłaszcza, gdy chciałam zrobić sobie nieco dłuższy spacer. Na wszelki wypadek również na wiosenną kurtkę narzuciłam futerko :)

 




 Kurtka - allegro.pl
Kamizelka - Lidl
Spodnie - C&A
Kozaki - New Look
Torebka - Zara
T-shirt - Diverse

10 komentarzy:

  1. Świetna torba <3 to pogoda jest okropna... już tak mnie męczy. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda paskudna, u mnie wietrznie do potęgi. Nic tylko czapka i szalik. Juz mam dość:(
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw Aniu, chudniesz w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo,super stylizacja :-) ale Ci pasuje bordo. To Twój kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja:) Bardzo fajnie dobrałaś dodatki:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, fajne takie troszke jesienne tło:)
    Zapraszam do mnie: http://paniteesterka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienne? :D nie ma chyba nic bardziej wiosennego niż świeże listki na drzewach odradzających sie po zimie ;)

      Usuń
  7. Ja przez tą pogodę najchętniej bym chodziła tylko w dresach :)
    Świetne jest to futerko, mam takie czarne i je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...