niedziela, 19 marca 2017

Pepitkowe poncho #2

Przeczytałam, że u mnie ostatnio tylko ten sam kapelusz i ogólnie nuda :) Dziś więc nie będzie ani kapelusza, ani płaszcza. Będzie wiosennie i ciekawie. Po raz drugi ubrałam pepitkową narzutkę kupioną jesienią i po raz drugi do bandażowej spódnicy (poprzednia stylizacja tutaj). W tym przypadku jest to moja ulubiona ostatnio obcisła spódnica w kolorze khaki z obecnej kolekcji Reserved. Taki zestaw wybrałam na dzisiejszy spacer, nieco skrócony z powodu silnego wiatru :(




Narzutka - eButik.pl
Kurtka - F&F
Spódnica - Reserved
Botki - House
Torebka - Butik
Okulary - George
Pasek - Sinsay

6 komentarzy:

  1. Już tak wiosennie :) U mnie dziś ledwie 4 stopnie i deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Pleśniak19 marca 2017 20:34

    Jak dla mnie fantastycznie :-) podjelas wyzwanie i naprawdę świetnie się prezentujesz. Ten fason spódnicy jest bardzo ciekawy, sama muszę zainwestować w bandazowa spódnice ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kobiecy outfit. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. BArdzo kobieco, ładnie ANiu wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta spódniczka, super jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...