piątek, 31 marca 2017

Beżowa ramoneska

Mój dzisiejszy strój do pracy. Wybaczcie światło, zrobiliśmy kilka zdjęć na szybko bo chciałam wam pokazać koszulę, z której jestem bardzo zadowolona i którą noszę dość regularnie od trzech miesięcy więc aż dziw, że jeszcze nie pojawiła się na blogu. Jakoś nie było okazji.
Upatrzyłam ją jesienią i czekałam na obniżkę ceny. Pojechałam po nią zaraz po Bożym Narodzeniu, gdy ogłoszono wyprzedaż. Ma piękny kolor i się nie gniecie. Jak dla mnie idealna.
W tym przypadku zestawiłam ją ze skórzaną spódnicą i beżową ramoneską. Do tego wygodne jasne botki na słupku i duża torba - wiadomo, kobiety lubią mieć swoje drobiazgi przy sobie. Wszystkie drobiazgi :)




Koszula - Reserved
Spódnica - outlet Calliope
Ramoneska - Reserved
Torebka - Wittchen
Botki - H&M
Zegarek - Reserved
Okulary - Sinsay

7 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz :) od razu czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ta koszula. Jak wiosennie dziś u Ciebie ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem "drobiazgomaniaczką" i muszę mieć wszystko przy sobie. Nawet jak się przerzucam na mniejszą torbę, to muszę mieć pod ręką drugą ze wszystkim:).
    Piękna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna Pleśniak1 kwietnia 2017 00:20

    Świetny wiosenny set. Najbardziej podoba mi się koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda połączanie różu i beżu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...