sobota, 11 lutego 2017

Podsumowanie zimowych wyprzedaży

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie zimowych wyprzedaży. Jak zwykle miałam się ograniczać, ale nic z tego nie wyszło :) Jestem teraz w dziwnym momencie, trochę pomiędzy rozmiarami. Część starych ubrań znów pasuje, większość tych za dużych sprzedałam. Komponuję wiosenną garderobę z wyprzedażowych nowości połączonych z perełkami sprzed trzech lat, takimi jak bluza z różą. Nie wszystkie zakupy są trafione. Dwie spośród prezentowanych spódniczek na przykład okazały się za duże dopiero po weryfikacji jednego dnia noszenia ;) Nowa garderoba więc tworzy się metodą prób i błędów :)

Granatowa bluzka Greenpoint (24,99)
Jej piękny materiał przypominający jedwab sprawia, że nadaje się na eleganckie okazje.

Koszula Zara (39,99)
Przepraszam, że taka pognieciona :)
Zaciekawił mnie jej krój, nie tak prosty do zestawienia.

Błękitna bluzeczka Reserved (29,99)
Podoba mi się jej prążkowana faktura i zamek na plecach.

Koszula w ptaki Reserved (59,99)
Na tę koszulę polowałam i pojechałam po nią do sklepu zaraz po obniżce ceny ogłoszonej w drugi dzień Świąt :)

Skórzana rozkloszowana spódnica Calliope (24,90)
Ma idealną długość, jest matowa i ma kieszenie. Więcej mi nie trzeba do szczęścia :)

Dżinsowa spódnica w kolorze khaki Top Secret (49,99)
Ma fajną długość do kolan i ciekawe rozcięcie z przodu. Niestety rozmiar 42, który w przymierzalni wydawał się idealny, okazał się za duży po dwóch wyjściach.


Burgundowa koronkowa spódnica Reserved (39,99)
Bardzo podoba mi się ten kolor. Niestety, tak jak w poprzednim wypadku, jest za luźna. Czekałam na nią bardzo długo (zamówiłam w sklepie internetowym) i teraz już nie ma w sprzedaży mniejszego rozmiaru. A szkoda.


Spódnica w kratę Greenpoint (49,99)
Bardzo lubię tę kratę, nie jest łatwo jednak znaleźć coś w dobrej cenie. Z tą spódniczką więc mi się wyjątkowo udało :)

Czerwona torebeczka outlet Calliope (11,90)
Mała czerwona torebeczka zawsze się przyda, ale nie ma wiele okazji by taką nosić więc do tej pory nie zainwestowałam w żadną. Za tę cenę jednak warto było wziąć.

Beżowy płaszcz outlet Calliope (54,90)
Kolejny zakup w świetnej cenie. Nie dość, że kolor piękny, to jeszcze ciekawy krój. Nie miałam jeszcze płaszcza o tak prostym, pudełkowym kroju.

Trapery DeeZee (50,00)
Szukałam takich butów z ciekawości. Nie mam zbyt wielu rzeczy, do których pasują. Dlatego musiały być takie bez żadnych kolorystycznych dodatków, tylko beż. Przypadkiem dorwałam ostatnią parę w moim rozmiarze na wyprzedaży w sklepie deezee.pl.

Czerwone czółenka kupbuty.com (32,62)
Uznałam, że przydadzą mi się czerwone szpilki z pełnym czubkiem (mam tylko takie w wersji open toe), Mam nadzieję, że mimo niskiej ceny, okażą się wytrzymałe.

Beżowe wycięte czółenka (26,25)
Nie jestem pewna co do wygody ich użytkowania. Wyjdzie w praniu :)

Czarne asymetryczne czółenka kupbuty.com (26,24)
Świetne, wygodne, idealne.

Czarne dżinsy Reserved (49,99)
Must have w mojej szafie. Jako, że czarny kolor szybko się spiera, często muszę zaopatrywać się w nową parę. Mam swoje ulubione źródła, ale w Reserved dżinsy kupiłam pierwszy raz. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Szara bluzeczka Reserved (29,99)
Ot, bluzeczka z uroczym nadrukiem. Jeszcze nie wiem z czym będę nosić.

Czarny filcowy kapelusz H&M (20,00)
Mam ten problem z kapeluszami, że one size to nie mój size ;) Z kolei ten jest odrobinę za duży (trzeba uważać przy wietrznych dniach), ale mi to nie przeszkadza, a bardzo lubię to jak w nim wyglądam. No i ta cena!

Czarne botki House (59,99)
Znalazłam je całkiem przypadkiem. Fajne, klasyczne i stabilne.

7 komentarzy:

  1. ileż zakupów:) Bardzo podoba mi się koszula we wzory i trapery:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też miałam ograniczyć zakupy ale się nie udało niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe fajne łupy, szkoda tych za dużych spódniczek, bo są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wyprzedażowe łupy,
    ja też dzisiaj zrobiłam zdjęcia moich zdobyczy i muszę się nimi pochwalić na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś na tych wyprzedażach, ja w tym roku nieco oszczędniej niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...