środa, 1 lutego 2017

B&B

Po sukcesie beżowego jesiennego płaszczyka, postanowiłam zaopatrzyć się w jego zimową wersję :) A tak na prawdę to całkiem przypadkiem natrafiłam w outlecie na beżowy płaszczyk o dość prostym, pudełkowym kroju i świetnej cenie więc postanowiłam się skusić. Technicznie to mój mąż kupił go, bo całkiem przypadkiem były moje urodziny :)
Na pierwszy raz wybrałam zwykły zestaw beige&black z wygodnymi traperami i ciepłą kamizelką. 





Płaszcz - outlet Calliope
Jeansy - F&F
Torebka - Butik
Trapery - deezee.pl
Czapka - Terranova
Kamizelka - Lidl

8 komentarzy:

  1. ale śliczny, bardzo Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Boskie traperki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się płaszczyk, ostatnio byłam w tym outlecie ale go nie widziałam :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go wczesniej tez nie zauwazylam a od grudnia bylam tam dwa razy ;) chyba wyciągają na bieżąco gdy im sie miejsce zwolni.
      Nadal pracujesz w sąsiedztwie?,:)

      Usuń
  4. Wszystko bardzo fajnie dobrane! :) a najbardziej podoba mi się płaszczyk i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beż i czerń dobrze się ze sobą komponują :) Płaszczyk super! W sam raz na zimę w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Klasyczna i na pewno nie jest w niej zimno :)
    Pozdrawiam
    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...