środa, 8 lutego 2017

... and the sky is gray

All the leaves are brown and the sky is gray
I've been for a walk on a winter's day...
Dzisiejsza stylizacja jest taka jak obecna zima - dość szarawa :) Płaszcz z second handu połączyłam z bandażową spódnicą w ulubionym kolorze i luźną koszulą. Do tego torebeczka w pepitkę i nowy kapelusz. Ostatnio oszalałam na punkcie tego nakrycia głowy, choć wracają mrozy więc pewnie będę musiała go na chwilę odstawić.







Płaszcz - sh
Spódnica - Reserved
Koszula - Lidl
Torebka - Wittchen
Botki - House
Kapelusz - H&M
Naszyjnik - Pepco

8 komentarzy:

  1. Świetny kapelusz! Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;)

    nsobczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Modnie i z klasą! Bardzo mi sie podoba :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. I kapelusz i perły świetnie dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny płaszczyk ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam, że skądś kojarzę tą spódniczkę, dzisiaj w pracy ją przeglądałam akurat, jest świetna, idealna długość dla Ciebie :) zestaw bardzo elegancki, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...