piątek, 27 stycznia 2017

Trapery ze spódniczką

Z ciekawości kupiłam sobie te popularne ostatnio trapery. Coś w nich mus być, skoro co druga dziewczyna je nosi. Że nie wspomnę o większości płci męskiej.
U mnie problem jest ten, że nie noszę praktycznie spodni więc musiałam je jakoś wkomponować w zestaw ze spódnicą. Myślę, że mi się udało. Wybrałam na tę okazję dżinsową spódnicę w kolorze khaki z ciekawym rozcięciem z przodu zamiast tradycyjnie z tyłu. Do tego futrzana kamizelka i beżowa ramoneska, która już tradycyjnie tworzy z nią komplet. Właściwie tej kurtki nie noszę z niczym innym, jest rękawem dla kamizelki :) Jak wam się całość podoba?






 Kamizelka - eButik.pl
Kurtka - Reserved
Spódniczka - Top Secret
Trapery - deezee.pl
Szal - H&M
Torebka - eButik.pl
Czapka - szafraj.pl
Zegarek - eButik.pl

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak to ograłaś, bo faktycznie takie trapery nie kojarzą się ze spódnicą, a wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna spódniczka ale jednak widziała bym ją w duecie z innymi butami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...