poniedziałek, 16 stycznia 2017

Szarość z brązem w zimowej odsłonie

Macie czasem tak, że jakaś rzecz podoba wam się tak bardzo, że chcielibyście jeszcze taką w innym kolorze? Albo i w kilku? Nie? A ja owszem, często :)
Taka była historia tych kozaków. Mam te same w kolorze czarnym, kupione głównie dlatego, że jako jedyne pasowały. Bardzo fajnie się noszą, pomyślałam więc czemu nie kupić takich w innym kolorze. Zwłaszcza, że brązowe przeceniono na 70 zł i została ostatnia para - w moim rozmiarze. Przypadek? Nie sądzę :)
Póki co założyłam je tylko raz - do tego szaro brązowego zestawu. Myślę, że sprawdziły się idealnie.






 
Spódnica - H&M
Bluzka - Mohito
Płaszcz - Marks&Spencer
Kozaki - CCC
Torebka - allegro.pl
Rękawiczki - allegro.pl
Czapka - Terranova

11 komentarzy:

  1. już jak widziałam na Instagramie to się zakochałam w tym zestawie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo fajne połączenie Aniu, chyba jedno z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, kozaki ładne :) Ja mam nadzieję kupić jeszcze jakieś na wyprzedażach w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię połączenie brązu i szarości. Jest takie nieoczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna spódniczka :)
    dla mnie jakoś szarość z brązem się gryzą, kompletnie nie potrafię łączyć tych dwóch kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kozaczki, choć nie przepadam za brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, kozaczki są super i to chyba faktycznie nie był przypadek, mam nadzieję że pokażesz je nam jeszcze w niejednej odsłonie. ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Często mam tak z tymi kolorami :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak ja chodziłam po ccc, że nie widziałam tych butów nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff! Nie jestem jedyna ktora ma kilka tych samych rzeczy w innych kolorach :D 'po co Ci taka sama' 'przeciez masz taka' a wlasnie ze takie nie są bo są w innych kolorach haha :D
    Super wyglądasz:)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...