środa, 11 stycznia 2017

Spódnica w zieloną kratę

 Bardzo podoba mi się granatowo zielona krata. Długo szukałam spódniczki w ten wzór.Sprzedałam zeszłoroczną plisowaną i teraz żałuję, bo mogłam ją skrócić i spokojnie nosić tej zimy :)
Lubię takie klasyczne ubrania, trochę "grzeczne". Do płaszczyka z rękawem 3/4 w końcu mogłam założyć specjalnie w tym celu kupione długie rękawiczki, których przez długi czas nie umiałam znaleźć (najpierw w żadnym sklepie, a potem w swojej szafie).



Spódnica - Greenpoint
Płaszczyk - sh
Torebka - Butik
Kozaki - CCC
Czapka - eButik.pl
Rękawiczki - Top Secret
Szal - Terranova

6 komentarzy:

  1. ale fajny zestaw, taki pełen wdzięku;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie komponują się te szare wstawki. Bardzo mi się podobasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I was very impressed with the article that you created, thank you for giving inspiration

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz w takim krótkim płaszczyku :) śliczna spódnica

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...