poniedziałek, 23 stycznia 2017

Siedem "dziesiątek" na 2017 rok czyli nieco spóźnione postanowienia

Początek nowego roku zawsze obfituje w postanowienia i nowe wyzwania. Ja nie miałam zamiaru robić postanowień noworocznych. Jednak po przemyśleniu swoich celów uznałam, że dodatkowa motywacja nie zaszkodzi.
Mniej więcej tyle zostało mi do uzyskania założonego celu czyli wagi sprzed trzech lat. Ten punkt nie jest więc typowym postanowieniem noworocznym, a raczej kontynuacją tego lipcowego.
 Książkowych postanowień w Internecie jest wiele, chciałabym w końcu któregoś dotrzymać. To uznałam za całkiem ciekawe i w moim przypadku nietrudne do spełnienia. Choć, wstyd przyznać, w zeszłym roku nawet 10 książek nie przeczytałam. Jakichkolwiek. Dlatego od początku stycznia nadrabiam. Na początek "Anna Karenina".
 To też nie będzie trudne, pierwszy już mam "zaliczony" :) Średnio ambitny "Nauczyciel tańca" akurat się napatoczył. Ale się liczy :)
Moja zeszłoroczna trasa to około 6,2 kilometra. Myślę, że stopniowo będę ją wydłużać aż osiągnę 10 kilometrów.
Kino polskie jest niedoceniane. Jest wiele pozycji, za które miałam się "zabrać" i mnóstwo starych filmów, o których usłyszałam stosunkowo niedawno i mnie zaciekawiły.
Dziesięć projektów to trochę dużo, Dlatego traktuję to dość luźno. Przerobienie starej torebki, namalowanie nowych wzorów na spódnicy, uszycie w końcu wymarzonej sukienki...
To może być odwiedzenie nowego miasta, skosztowanie potrawy, której zawsze się obawiałam :) Pewnie na naukę jazdy na nartach jest za późno, ale może pójdę na lekcję tańca? :)

6 komentarzy:

  1. 3mam kciuki ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta siódemka, nieszablonowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne postanowienia, takie inne. POdoba mi się to książkowe zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki, ja również chciałabym nauczyć się czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...