niedziela, 8 stycznia 2017

Just ordinary everyday outfit #14

Przypadkiem znalazłam w szafie zeszłoroczny szary płaszcz kupiony w second handzie za śmieszne pieniądze. Cudownie, że w tym roku mogę go już nosić zapięty :)
Choć na mrozy się nie sprawdza, mimo wełny w składzie. Aby pogodzić więc komfort ze stylem (nie znoszę puchowych kurtek), postawiłam na bardzo ciepły szal i dodatkowo ociepliłam sobie kozaki. Tak już mam, że gdy jakiś motyw mi się spodoba, noszę go na okrągło aż do znudzenia. Jesienią miałam fazę na kolor khaki, potem na noszenie szala zamiast swetra. Teraz na szare kolanówki :) A w drodze do mnie jest już paczka z beżowymi i ecru.




Płaszcz - sh
Szal - Szachownica
Torebka - CCC
Kozaki - CCC
Czapka - szafraj.pl

6 komentarzy:

  1. Ajćć jaka piękna biała otoczka <3
    u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    piękny plaszcz- i wlaśnie za to sama uwielbiam buszować po SH... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszcz i jak Cię wyszczupla!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zimowo wyglądasz Aniu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...