sobota, 17 grudnia 2016

Zimowy zestaw z dodatkami w pepitkę

Kolejny zestaw z moją ulubioną pepitką. Tym razem w bardzo zimowym klimacie. Udało mi się w końcu kupić wymarzony szal w pepitkę. Jest wyjątkowo ciepły, nie gniecie się i łatwo go ułożyć. Był idealnym dodatkiem do eleganckiego, acz niezbyt ciepłego płaszczyka z rękawem 3/4. Niestety gdzieś zapodziałam moje długie szare rękawiczki. Wybrałam więc takie pasujące wzorem do szalika. Nie mam wielu okazji by je nosić. Od dwóch lat leżą w szufladzie.
Aby nie zmarznąć podczas zimowego spaceru, pod kozaki dobrałam ciepłe kolanówki, które wywinęłam na cholewki, aby stanowiły dodatkową ozdobę :)




 Płaszczyk - sh
Spódnica - allegro.pl
Szal - Szachownica
Torebka - Zara
Kozaki - CCC
Rękawiczki - allegro.pl

8 komentarzy:

  1. Ja już zapominam jak śnieg wygląda ;)
    Fajny ten szal :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw! Cudne rekawiczki! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne są te rękawiczki<3 sliczny zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal i rękawiczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dobrze, że postawiłaś na te rękawiczki. I pomysł z zakolanowkami super.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię u Ciebie tą pepitkę, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! torebka boska :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...