niedziela, 11 grudnia 2016

Zimna mięta

Dziś mam dla was kilka zaległych zdjęć z cieplejszych czasów :)
Dziewczęca koszula i wygodne spodnie, a do tego pastelowa narzutka w bardzo ciekawym kolorze, którą kupiłam całkiem przypadkiem w outlecie. Zdjęcia są, można powiedzieć, archiwalne, gdyż nie mam już nawet tej torebki. Miała ciekawy krój, ale była bardzo niewygodna w użytkowaniu. Nie dało się w niej niczego znaleźć i była dość ciężka, nawet pusta. Odsprzedałam ją komuś, kto, mam nadzieję, będzie potrafił się z nią obchodzić :)




Koszula - txm24.pl
Spodnie - Lidl
Narzutka - ONLY
Torebka - Reserved
Buty - allegro.pl
Płaszcz - Manzana
Naszyjnik - Cropp
Zegarek - Gino Rossi

9 komentarzy:

  1. torebka śliczna,ale dla mnie też są takie niewygodne, ja wolę takie workowate, tam wszystko znajduję;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta jeszcze niezbyt szeroko sie otwierala wie zamek drapał w ręce :|

      Usuń
  2. Fajne zestawienie, najbardziej podoba mi się narzutka .

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. CHudniesz w oczach Aniu, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka ma też fajną fakturę z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobna mi się takie połączenie, ta bluzeczka plus naszyjnik na każdym razem zachwycam się tym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...