niedziela, 25 grudnia 2016

Winter blossom

U mnie zestaw wigilijny nie był ani zimowy, ani świąteczny. Postawiłam na róż, kwiaty i dużo złota. Poniżej kilka zdjęć.


Bluzka - New Look (ubrani.com.pl)
Spódnica - Reserved
Marynarka - New Look (ubrani.com.pl)
Torebka - CCC
Buty - Elize
Zegarek - eButik.pl
Bransoletka - Reserved

Wigilijny wieczór minął bardzo szybko, jak zwykle. U nas to jest właśnie ten wieczór najbardziej świąteczny i elegancki, choć technicznie to przecież jeszcze nie Święta.
Bardzo lubię kupować bliskim prezenty. Myślę, że w tym roku wszystkie były trafione. Mama bardzo ucieszyła się z torebki, ja też dostałam bardzo ładną (mąż zapamiętał która mi się spodobała). Siostra chciała pudrowy komin, tacie dostały się perfumy z Rossmanna :)
Tradycyjnie już dostałam od mamy kilka przydatnych rzeczy do kuchni. Od babci słodycze. Nadal myśli, że sprawia mi nimi przyjemność choć przecież nigdy ich nie jem, tylko rozdaję ;)
To był bardzo miły, rodzinny wieczór. Mimo ostatnich bardzo ciężkich dni, spotkaliśmy się w pełnym składzie. I to jest chyba nasz tegoroczny świąteczny cud.

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wieczór wigilijny,bo jest taki elegancki. Pozostałe dni są takie bardziej już domowe:)
    Śliczna spódnica.
    Wesołych Świąt:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica ma świetny krój i kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw, świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...