sobota, 3 grudnia 2016

Stawiam na zieleń

Wszędzie wokół ostra zima, a u mnie na blogu jeszcze jesiennie i ciepło.
Oszalałam na punkcie moich nowych zielonych botków. Wykorzystałam więc okazję jaką stanowiła piękna w połowie listopada i fakt, że znów mieszczę się w moją "przedślubną" sukienkę w rozmiarze M, by skomponować ten nie do końca poważny zestaw :)
Ten uroczy krótki płaszczyk kupiłam w ciucholandzie. Zamówiłam sobie do niego piękne długie rękawiczki, powinny przyjść lada dzień :)




Sukienka - Reserved
Płaszczyk - sh
Kapelusz - txm24.pl
Rękawiczki - nn
Botki - deezee.pl
Torebka - Butik

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne buty :) Wyglądasz cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor typowo wiosenny :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyciągnąć stare ciuchy i cieszyć się nimi na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz w kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana gratuluję sylwetki! chociaż w naturze nic nie ginie i te Twoje zgubione kilogramy odkładają się u mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...