środa, 14 grudnia 2016

Bordowy i szary to zawsze dobre połączenie :)

Moja stylizacja koncertowa - w ostatni weekend listopada wybraliśmy się z mężem na koncert Sylwii Grzeszczak. Ja byłam bardzo ciekawa jej występu na żywo, mąż zaś uparł się, że pójdzie ze mną, choć jej nie słucha. Okazało się, że oboje bawiliśmy się całkiem nieźle. Udało mi się zdobyć autograf na płycie, jednak na zdjęcie się nie załapałam.
A poniżej mój zestaw z tego dnia. Nie byłam pewna czy w Spodku będzie ciepło czy zimno. Oddałam więc kurtkę, ale kamizelkę asekuracyjnie zostawiłam. Jednak o wiele lepiej czuję się i wyglądam w spódnicy, niż w spodniach, jednak uznałam, że w dżinsach będzie mi po prostu wygodniej. Jak wam się podoba?





Kamizelka - nn
Kurtka - F&F
Bluzka - Reserved
Spodnie - F&F
Buty - Reserved
Naszyjnik - Cropp
Torebka - Zara

8 komentarzy:

  1. bardzo fajny koncertowy strój:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty i torebka bardzo mi siępodoba :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się buty i torebka

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper wyglądasz :) piękna bluzeczka i futrzak <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super look :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...