piątek, 30 grudnia 2016

Białe Święta?


 Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że ciągle ubieram się w ciemne kolory dopóki nie doświadczyłam reakcji najbliższych na ten biało niebieski zestaw. To zaskoczenie dało mi do myślenia :) Staram się przemycać w stylizacjach pastele, jednak nie jest to łatwe zimą. Lubię spódnice, jednak od października do marca noszę do nich czarne kryjące rajstopy. Samo to narzuca już jakiś reżim kolorystyczny. Postanowiłam więc choć raz zerwać z tym schematem i skorzystać z tego, że mieliśmy bardzo niezimowe Święta :) Fantastycznie czułam się w tym zestawie. Jak wam się podoba?







 Sweterek - Reserved
Spódniczka - Reserved
Płaszcz - Talia
Botki - deezee.pl
Torebka - Reserved
Naszyjnik - allegro.pl
Kolczyki - Takko Fashion

5 komentarzy:

  1. szalenie mi się podoba ten zestaw:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna, delikatna kolorystyka! :)

    Przy okazji pragnę życzyć szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny zestaw
    ja nie narzekam u mnie śniegu pełno
    Szczęśliwego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...