wtorek, 29 listopada 2016

Zestaw biurowy z ciepłą kamizelką - moda z Lidla :)

Niestety jestem zmarzluchem. Tym typem, który najchętniej wszędzie zabierałby ze sobą koc, nawet do pracy. W dodatku mam takiego pecha, że trafiam na firmy, które nie dbają o komfort pracowników (w pierwszej pracy koleżanki chodziły w szalikach) albo pracuję w najzimniejszym miejscu na piętrze. Rogowe biuro i chyba grzejnik jest jakiś popsuty, muszę to zgłosić :) Do czego zmierzam? Do wyjaśnienia dlaczego od października do marca nie mogę pójść do pracy w samej sukience z długim rękawem lub w koszuli bez swetra. Ratuję się więc ciepłymi kamizelkami. Tę akurat kupiłam całkiem przypadkiem w Lidlu. Tak samo zresztą jak spodnie i płaszcz. Okazuje się, że w supermarkecie można skompletować sobie całkiem przyjemny zestaw.






Kamizelka - Lidl
Koszula - H&M
Spodnie - Lidl
Torebka - allegro.pl
Płaszcz - Lidl
Szal - outlet Calliope

10 komentarzy:

  1. nie wiedziałam,że są takie kamizelki w Lidlu, świetna:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam. Licytowałam taką na allegro a tu nagle podczas sobotnich zakupów... W koszyku wylądowała idealna kamizelka ;)

      Usuń
  2. MOda z marketu też może być fajna, Lidl ma nie raz ciekawe propozycje. Fajny zestaw:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak miałam w poprzednim biurze, że cała zima przechodzona w futrzakach, bo po prostu było zimno ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...