niedziela, 6 listopada 2016

Pepitkowe poncho

Poprzednia stylizacja w bardziej weekendowym wydaniu. Oto czym jest ten zestaw :)
Pepitkową narzutkę zamówiłam już jakiś czas temu na eButik.pl i trochę się przeraziłam jej obszernością. Przytłoczyła mnie. To jeden z tych ciuchów, co do których mam wątpliwości czy nie są za dziwne, zbyt rzucające się w oczy. Spacyfikowałam jednak tę narzutkę paskiem i wyszło całkiem przyzwoicie, moim zdaniem. Fantastycznie grzała, podczas gdy pod spodem miałam jedynie zwykłą skórzaną kurtkę. Narzutka więc pozwoliła mi oszukać tegoroczną wyjątkowo nieprzyjazną jesień, która zmusza nas już praktycznie do noszenia puchowych kurtek i czapek. Brakuje mi trochę tego okresu przejściowego między upalnym wrześniem, a mroźnym listopadem.




Poncho - eButik.pl
Spódnica - Reserved
Kurtka - F&F
Koszula - Mango
Torba - Reserved
Buty - kupbuty.com

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Ci w pepitce, bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i kobieco, też lubię spinać chusty i poncza paskiem! I też mi brakuje pory przejściowej, która gdzieś od kilku lat zanikła - od lata przechodzimy w praktycznie w zimę. Aniu, było mi wczoraj bardzo miło, musimy to koniecznie powtórzyć! A wieczorem podeślę CI Twoje fotki. BUziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta narzutka, pepitka jest dla Ciebie idealna, i świetnie ją spacyfikowałaś, uwielbiam jak nosisz ołówkowe spódnice, ta jeszcze ma piękny kolor, lubie też te szkolne detale, biały kołnierzyk z aksamitką :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory dla Ciebie :) ja mam wrażenie,że z zimy od razu robi się późna wiosna,i z lata od razu późna zima,brak pór przejściowych niestety...
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne masz to poncho. Podoba mi sie polączenie pepitki z chabrowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz
    bardzo podoba mi się Twoje ponczo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bardzo się cieszę, że Cię w końcu poznałam. Żałuję, że miałam tylko chwilę, mam nadzieję, że następnym razem uda nam się dłużej porozmawiać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...