wtorek, 15 listopada 2016

Mój pomysł na długą kamizelkę w kolorze militarnej zieleni

Szukałam pomysłu na tę piękną długą kamizelkę i wymyśliłam coś takiego :) Szczerze mówiąc myślałam, że łatwiej będzie mi dobrać coś do tej kamizelki. W końcu to jeden z moich ulubionych kolorów. Jednak jej materiał przeokropnie się gniecie, więc siłą rzeczy pod koniec dnia wygląda się nieszczególnie świeżo. W dodatku taki dodatek nic a nic nie grzeje, jest po prostu takim sobie "udziwnieniem" :) Podejrzewam więc, że poczeka w szafie na lepsze czasy (w domyśle: wiosna). Co nie zmienia faktu, że fantastycznie czułam się w tym zestawie. A wam jak się podoba?




Koszula - allegro.pl
Kamizelka - Reserved
Spódnica - F&F
Torba - Reserved
Botki - Reserved

8 komentarzy:

  1. fajnie zestawiłaś tą kamizelkę
    bardzo podoba mi się ta stylizacja i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo się podoba:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie dobrałaś tą kamizelkę khaki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kamizelki, a im dłuższe tym lepsze ;) Twoje zestawienie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula bardzo podoba mi się i ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...