poniedziałek, 21 listopada 2016

Bordowa torebka w stylizacji retro

Czy też tak macie, że po zakupie jakiejś wyjątkowo fajnej rzeczy musicie ją założyć już, natychmiast? Ja tak mam cały czas. Gdy przychodzi paczka z wyczekiwaną spódnicą, trafia ona od razu do prania, a ja obmyślam stylizację na następny dzień. Podobnie, gdy kupię sobie nową torebkę. Wymyślam cały zestaw pod nowy zakup. Nie inaczej było z bordową torebką kupioną całkiem niechcący podczas zakupów z Pauliną. Miałam tylko doradzać przy wyborze botków, a chwilę później wylądowałam przy kasie z torebką w ręku. Co prawda mówiłam, że krój sakiewki już mi się przejadł, ale od dawna marzyłam o nowej bordowej torebce (starą odsprzedałam bo właściwie jej nie nosiłam), a ta była o wiele ciekawsza od zwykłego kuferka. I wcale nie taka droga, jak się spodziewałam. Naturalnie nie wzięłabym jej, gdyby nie miała długiego paska na ramię. Na pierwszy ogień jednak poszła bez niego, w stylizowanym na retro zestawie z dzwoniastymi spodniami i płaszczem typu kimono.





Płaszcz - Atmosphere (odkupiony od Marcelki)
Spodnie - LC WAIKIKI
Kapelusz - Reserved
Torebka - Zara
Botki - czasnabuty.pl

8 komentarzy:

  1. kolor torebki mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, nawet jakby miało to być tylko po domu. Torebka jest świetna, bardzo lubię ten fason.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest fantastyczna, sama poszukuje w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej osób widzę ostatnio w takich retro stylizacjach. Ja osobiście ostatnio zakochałam się w torebkach o klasycznym kształcie - na przykład http://luminelle.pl/kolekcja/310-torebka-coccinelle-blue.html# Są świetne i pasują do każdej stylizacji - czy to retro jak Twoja czy nawiązująca do obowiązujących trendów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...