niedziela, 27 listopada 2016

Bluza z koszulą


Bluza wcale nie musi oznaczać sportowego stylu. Co prawda daleka jestem od noszenia dresu ze szpilkami, jednak czasem można połączyć sportowe ubrania z eleganckimi tworząc wyjątkowy look. U mnie na razie dość zachowawczo. Zwykła koszula w kratę i dżinsy. Stylizację jednak świetnie uzupełniają rzucające się w oczy buty. Miał być kolor khaki, a wyszedł taki Piotruś Pan, ale i tak bardzo mi się podobają. A z przesyłką kosztowały mnie tylko 29 zł więc same plusy :)








Bluza - kupbuty.com
Spodnie - C&A
Koszula - allegro.pl
Torba - Reserved
Botki - deezee.pl
Zegarek - eButik.pl

9 komentarzy:

  1. mogłabym się tak ubrać do pracy :) Szalenie podoba mi sie torba:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie przepadam za frędzlami przy botkach, ale kolor mają ciekawy. Reszta zestawu bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...