czwartek, 10 listopada 2016

Beżowy wiązany płaszcz

Od dawna marzył mi się beżowy wiązany płaszczyk. Znalazłam swój idealny w Lidlu, jak pewnie wiele innych kobiet ;) Już pierwszego dnia spotkałam dwie inne osoby w identycznym, ale nie przejmuję się tym. Nie chciało mi się zbyt długo szukać innego ;) Tydzień później zamówiłam sobie w internecie identyczny szary. Są bardzo wygodne, a przede wszystkim mają dużą tolerancję rozmiarową, a to dla mnie ważne bo nie chcę na wiosnę szukać nowego, gdy schudnę o kolejny rozmiar. Następnym razem pokażę płaszczyk w pełnej krasie, obiecuję. Tym razem jednak na mroźny poranek wybrałam ciepły szal. Kilka lat temu był prawdziwym hitem. Teraz noszę już go pewnie tyko ja :)



Płaszcz - Lidl
Szal - H&M
Kapelusz - Reserved
Spódnica - F&F
Botki -  kupbuty.com
Torebka - Reserved

9 komentarzy:

  1. wyglądasz jak modelka !
    pozdrawiam
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że szal jest dalej mody. Jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dumałam nad tymi płaszczykami,ale ostatecznie zamówiłam sobie z FF,jakoś cieplejszy był ;) Ale bardzo mi się podobały te z Lidla,tyle,że ja szukałam cieplejszego ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W całej stylizacji chyba najbardziej urzekł mnie... kapelusz :) Ale cały look bardzo ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...